Registruotis    Prisijungti    Forumas    Ieškoti    DUK

TopTroll [LT/EN] clanas iesko zmoniu/cps [SCRYDE x100]

Esi klano lyderis ir ieškai narių, arba žaidėjas ieškantis klano?

TopTroll [LT/EN] clanas iesko zmoniu/cps [SCRYDE x100]

Standartinė TopTroll » Balandis 24th, 2021, 10:04 am

Renkam narius i TopTroll clana,
Nesvarbu ar zaidi jau nuo senai ar tik nori pradeti, priemam visus kurie nori ir rimtai nusiteikia dalyvauti klano veikloje, zaist komandose/cps.
Musu clano susidedyje yra tarptautiniai zmones, kurie kartu zaidzia jau ilgus metus tarp ju ir didzioji dauguma lietuviu, musu tikslas patekt i top1 rank, bet tai nėra lengva uzduotis, nes serveri yra daug stipriu klanu, tad masiniu kovu tikrai bus ir bus ju daug, del epic, castle siege, territory wars, kovos del farmo spotu.
Esam organizuoti, draugiski ir padedantys, visiems naujiems suteiksim greita pagalba su, LVL ir GEAR.
Jai sudomino rasykit privacia zinute čia, palikit komentara ant sito posto arba ateikit i discordo general channel ir parasykit, kad atejot is l2j forumo, ir mes susisieksim su jumis.
Discord link: https://discord.gg/Mg4CyeVt

Jai turit ideju pasiulymu taipogi rasykit i musu discord channeli ir mes tai apsvarstysim.
Geros jums likusios dienos ir lauksim norinciu prisijungt.

[ENGLISH VERSION]

We Recruiting members to the TopTroll clan,
Whether you have been playing for a long time or just want to start, we accept everyone who wants and is serious about participating in clan activities, playing in teams/cps.
Our clan consists of international people who have been playing together for many years between them and the vast majority of Lithuanians, our goal is to get into the top1 rank, but it is not an easy task, because the server has a lot of strong clans, so there will be and will be many mass battles, epic, castle siege, territory wars, etc.
We are organized, friendly and helpful, we will provide quick help with, LVL and GEAR to all new ones.
If that is something interested to you, write a private message here, leave a comment on this post or come to the discord general channel and write that you have come from the l2j forum and we will contact you ASAP.
Discord link: https://discord.gg/Mg4CyeVt

If you have any suggestions, also write to our discord channel and we will consider them.
Have a good day and we look forward to joining us.
TopTroll
Naujokas
Naujokas

Increase user’s karma Decrease user’s karma

Re: TopTroll [LT/EN] clanas iesko zmoniu/cps [SCRYDE x100]

Standartinė Mindziukas » Balandis 26th, 2021, 8:19 pm

pridek mane i draugus Discord : Information:2813
Mindziukas
Naujokas
Naujokas

Increase user’s karma Decrease user’s karma

Grįžti į Ieškau klano/klano narių