Registruotis Prisijungti Forumas Ieškoti DUK |
shop'o kurimas
3 pranešimai(ų)
• Puslapis 1 iš 1
shop'o kurimas
Šiame gide pamokinsiu jus kaip susikūrti savo nuosavą shopa, tai bus elementaru be jokių tokių "Pribombasų". Tiesiog paspaudžiat ant nuorodos in game jums išmeta tai ką sudėjote į pardavimą.
Pradekime:
Kuriame savo shopą:
1. Einame į x:\server\Game Server\data\multisell , susikuriame savo multisell pvz. 595.xml (Failą galite susikūrti per notepada, išsaugodami užvadinkite *.xml , galūne (.xml). Pageidautina pavadinima rašyti skaičiais.
2. Taigi turime susikūre 595.xml, atsidarome:
Ir štai kokia yra shopo struktūra:
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<list>
<item id="1">
//Ingridientas tai yra ko reikalaujama ir koks kiekis count.
<ingredient id="57" count="80000"/>
<ingredient id="3918" count="1"/>
//Produkcija jei turi to ko reikalauja pagamina 5170ID daiktą, vieną.
[code]
<production id="5170" count="1"/>
</item>
Galima ir taip padaryti:
<item id="2">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<production id="3918" count="1"/>
</item>
</list>
//Už 80000 adenų pagamins 1 3918 daiktą.
Jeigu dėsite daugiau itemų į shopą, nepamirškite nurodyti vis skirtingų item ID, 1, 2, 3 (Jei bus taspats parpasciausiai neveiks)
Taigi štai kaip atrodys du daiktai shope:
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<list>
<item id="1">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<ingredient id="3918" count="1"/>
<production id="5170" count="1"/>
</item>
<item id="2">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<production id="3918" count="1"/>
</item>
</list>
Išsaugome ir einame į: x:\server\Game Server\data\html\merchant
Atsidarome kokį nereikalinga merchantą per notepadą.
Ir įrašome:
Pavadinimas
595 - Jusu shopo id kurį sukūrėme multisell, šiuo atveju 595.xml (Xml galūnės nerašome)
Pavadinimas - Sugalvojame shopu pavadinimą.
Išsaugom, restartuojam servą arba in game rašome //reload html ir //reload multisell.
Įsikeliam in game ta npc kurį editinom aš tarkime paemiau 30000.htlm ir va šitam rašiau tą komandą. In game rašome //Spawn 30000 , atsiranda jūsų npc kuriame yra apdarytas shopas su jūsų pasirinktų pavadinimų, tai tiek.
Pradekime:
Kuriame savo shopą:
1. Einame į x:\server\Game Server\data\multisell , susikuriame savo multisell pvz. 595.xml (Failą galite susikūrti per notepada, išsaugodami užvadinkite *.xml , galūne (.xml). Pageidautina pavadinima rašyti skaičiais.
2. Taigi turime susikūre 595.xml, atsidarome:
Ir štai kokia yra shopo struktūra:
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<list>
<item id="1">
//Ingridientas tai yra ko reikalaujama ir koks kiekis count.
<ingredient id="57" count="80000"/>
<ingredient id="3918" count="1"/>
//Produkcija jei turi to ko reikalauja pagamina 5170ID daiktą, vieną.
[code]
<production id="5170" count="1"/>
</item>
Galima ir taip padaryti:
<item id="2">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<production id="3918" count="1"/>
</item>
</list>
//Už 80000 adenų pagamins 1 3918 daiktą.
Jeigu dėsite daugiau itemų į shopą, nepamirškite nurodyti vis skirtingų item ID, 1, 2, 3 (Jei bus taspats parpasciausiai neveiks)
Taigi štai kaip atrodys du daiktai shope:
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<list>
<item id="1">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<ingredient id="3918" count="1"/>
<production id="5170" count="1"/>
</item>
<item id="2">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<production id="3918" count="1"/>
</item>
</list>
Išsaugome ir einame į: x:\server\Game Server\data\html\merchant
Atsidarome kokį nereikalinga merchantą per notepadą.
Ir įrašome:
Pavadinimas
595 - Jusu shopo id kurį sukūrėme multisell, šiuo atveju 595.xml (Xml galūnės nerašome)
Pavadinimas - Sugalvojame shopu pavadinimą.
Išsaugom, restartuojam servą arba in game rašome //reload html ir //reload multisell.
Įsikeliam in game ta npc kurį editinom aš tarkime paemiau 30000.htlm ir va šitam rašiau tą komandą. In game rašome //Spawn 30000 , atsiranda jūsų npc kuriame yra apdarytas shopas su jūsų pasirinktų pavadinimų, tai tiek.
Re: shop'o kurimas
Bet jai as noriu padaryt kelis skyrius: pvz. armours, weapons, juve kaip td daryt???
Re: shop'o kurimas
ubijca rašė:Bet jai as noriu padaryt kelis skyrius: pvz. armours, weapons, juve kaip td daryt???
<item id="2">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<production id="3918" count="1"/>
</item>
</list>
//Už 80000 adenų pagamins 1 3918 daiktą.
Jeigu dėsite daugiau itemų į shopą, nepamirškite nurodyti vis skirtingų item ID, 1, 2, 3 (Jei bus taspats parpasciausiai neveiks)
Taigi štai kaip atrodys du daiktai shope:
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<list>
<item id="1">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<ingredient id="3918" count="1"/>
<production id="5170" count="1"/>
</item>
<item id="2">
<ingredient id="57" count="80000"/>
<production id="3918" count="1"/>
</item>
</list>
3 pranešimai(ų)
• Puslapis 1 iš 1
Grįžti į L2j serverio failai, gidai, skriptai
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 1 svečias